ϟProud Of You.



Diary Bio Loves
Assalamualaikum, Hajar here. Please don't be a COPYPIG in my blog. Allah is watching you. Thank you.

facebook twitter ++follow dashboard

This skin is made by NisaSayakinie with using basecode from Aulia. Others things is using by them; xoxoxoxoxo



saya bukan robot
Thursday 13 December 2012 | 08:44 | 1 Students
Assalamualaikum , hai reader ^^v , apa khabar ? harini memang menyakitkan .
hajar ni memang untuk disakiti ke? kalau awak betul-2 sayang saya
awak tak perlu rindu kan orang lain . eh , awak tahu tak betape sakitnya hati saya ni .
shit betul , eh , perempuan bukan untuk disakiti . u know

tadi hajar online fbiee dia sekejap , hati tergerak nk bukak inbox dia .
wah , double what ? haha memang sakit hati hajar ni . kalau awak berindu-rinduan
dengan orang lain saya pun boleh lha ! eh lelaki-2 jangan ingat permpuan senang untuk
dipermainkan . grrr tak sangka awak begini . hmm

SAYA BUKAN ROBOT , SAYA ADA PERASAAN 




Older Post Newer Post